مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-05ورزشي

مربی گل گهر: باید مقابل مس رفسنجان کمتر اشتباه کنیم


باید بچه ها حساست بازی مقابل مس رفسنجان و شرایط تیم را درک کنند و کمتر از بازی های قبلی اشتباه و بیشتر از بازی های قبل تلاش کنیم و بایدهای زیادی جلوی بچه های تیم ما قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، سهید الهویی ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی دربی کرمان در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خیلی خوشحال هستیم فردا در دربی کرمان در برابر تیم خوبی مثل مس مس رفسنجان قرار بگیریم.

مربی تیم گل گهر سیرجان افزود: باید بازی باکیفیتی از خودمان نشان دهیم، مس رفسنجان از تیم های خوبی است بخصوص در ساختار و نظم دفاعی خوب است و فردا سعی خواهد کرد با از بین بردن فضاها ساختار تدافعی ما را کنترل کند.

وی عنوان کرد: طی هفته آقای قلعه نویی تدابیر مناسب برای مقابله با ساختار دافعی مس را در نظر گرفته و تمرین کردیم، روی آن برنامه یزی کردیم ولی نیاز داریم که بچه ها فردا با کمترین اشتباه و بیشترین تمرکز در دربی کرمان حاضر باشند.

الهویی تصریح کرد: باید بچه ها حساست این بازی و شرایط تیم را درک کنند و کمتر از بازی های قبلی اشتباه و بیشتر از بازی های قبل تلاش کنیم و بایدهای زیادی جلوی بچه های تیم ما قرار دارد، بازیکنان بزرگ با کیفیتی دارند ولی باید سعی کنند که در بازی فردا کمتر از بازی برابر سپاهان اشتباه کنند و تمرکز بیشتری نسبت به بازی سپاهان داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی گل گهر: باید مقابل مس رفسنجان کمتر اشتباه کنیم

مربی گل گهر: باید مقابل مس رفسنجان کمتر اشتباه کنیم