مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-05ورزشي

تیرانداز خوزستانی در جام جهانی امارات رقابت می کند


رییس هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان خوزستان از اعزام تیرانداز این استان به مسابقات جام جهانی پاراتیراندازی امارات و رقابت این تیرانداز با سایر حریفان خبر داد.

- مهرداد شیروانی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه رقابت های جام جهانی پاراتیراندازی از اول فروردین ماه سال آینده در شهر العین برگزار می شود، اظهار کرد: خدیجه رستمی از استان خوزستان در رشته تپانچه، تیم ملی کشور ما را در این مسابقات همراهی می کند.

وی با بیان اینکه حسین امیری از استان خوزستان به عنوان سرمربی هدایت ملی پوشان را در این مسابقات بر عهده دارد، افزود: کشور ما با حضور هفت ورزشکار و در دو بخش تفنگ و تپانچه در این مسابقات شرکت می کند.

رییس هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان خبر داد: دوازدهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی پاراتیراندازی از فردا در تهران آغاز می شود تا ملی پوشان آخرین مرحله اردوی خود را برای حضور در جام جهانی امارات برگزار کنند.

وی با اشاره به اینکه رستمی در مسابقات مختلف کشور عناوین برتر را کسب کرده است، تصریح کرد: این ورزشکار به لحاظ فنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و بسیار به کسب مقام توسط وی در مسابقات جام جهانی امیدوار هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیرانداز خوزستانی در جام جهانی امارات رقابت می کند

تیرانداز خوزستانی در جام جهانی امارات رقابت می کند