مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-05سياسي

تحویل هزار واحد مسکونی به نیازمندان در استان همدان


تا کنون بیش از هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان در استان تحویل داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید سعید شاهرخی در مراسم رونمایی از شبکه مراکز نیکوکاری محلی و سامانه جامع نیکوکاری استان که با حضور مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: عملکرد کمیته امداد استان همدان در حوزه مسکن و اشتغالزایی مطلوب بوده است.

وی با بیان اینکه حضور مداوم رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و توجه وی به استان همدان قابل تقدیر و تشکر است، ادامه داد: در دو حوزه مهم و با اهمیت اشتغال و مسکن، کمیته امداد استان پا به پای دستگاه ها پیشتاز بوده است.

استاندار افزود: سیاست دولت به تاسی از سیاست های کلی نظام، توجه به معیشت، توجه به اشتغال، حمایت از تولید و همچنین توجه به سلامت مردم است.

شاهرخی با اشاره به اینکه در استان همدان در مجموع 3 هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان ساخته و یا در دست اجراست، افزود: تاکنون بیش از هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان در استان تحویل داده شده اند.

استاندار همدان از در دست ساخت بودن بیش از هزار و 500 واحد مسکونی ویژه نیازمندان در سطح استان، خبر داد و گفت: تا کنون بیش از دوهزار و 500 واحد مسکونی ویژه نیازمندان در استان، تعیین تکلیف شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل هزار واحد مسکونی به نیازمندان در استان همدان

تحویل هزار واحد مسکونی به نیازمندان در استان همدان