مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-05پزشكي

وزارت بهداشت: اجاره رحم در کشور قانونی است


مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: در شرایط فعلی اجاره رحم در کشور به صورت قانونی انجام می شود و هیچ گزارشی مبنی بر غیرقانونی و غیر بهداشتی بودن آن نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، کیانوش جهانپور مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت، درباره موضوع اجاره رحم به صورت غیرقانونی در کشور اظهار کرد: در شرایط کنونی اجاره رحم در کشور بر اساس قانون و مقررات تدوین شده است و به صورت کاملا قانونی انجام می شود.

او ادامه داد: تا به امروز گزارشی مبنی بر اجاره رحم به صورت غیرقانونی و غیر بهداشتی به وزارت بهداشت گزارش نشده است و معتقدم که با قوانین و مقرارتی که در این زمینه داریم هیچ دلیلی برای انجام کارهای غیر قانونی وجود ندارد.

مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه رحم استیجاری از نظر شرعی و قانونی و تحت شرایط خاص هیچ گونه مشکلی ندارد، گفت: مقررات شفاف و روشنی در این خصوص وضع و به سراسر کشور ابلاغ شده است.

جهانپور گفت: اگر در مواردی زوجین نیازمند استفاده از رحم اجاره ای باشند، می توانند این کار را بر اساس قوانین و به صورت کاملا علمی و اخلاقی انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت: اجاره رحم در کشور قانونی است

وزارت بهداشت: اجاره رحم در کشور قانونی است