مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-05اقتصادي

مهندسی معکوس جوانان ایرانی در دل تحریم/اولین ربات صنعتی کشور نیازمند حمایت است


خبرگزاری فارس -کرمان؛ زهرا بمی، نخستین نمایشگاه نهضت تولید، بومی سازی و صادرات در سال جهش تولید در حالی در استان کرمان گشایش یافت که با حضور جوانان متخصص، نگاه ها را بیش از پیش به خود معطوف کرد، جوانانی که با همت و تلاش جهادگونه خود فعل توانستن را صرف کردند و کشور را از خیلی از نیازهایی که باید برای واردات آن میلیون میلیون ارز خارج می شد، نجات دادند.

در این نمایشگاه اکثرا تولیداتی به نمایش گذاشته شده که مربوط به قطعات مورد نیاز صنایع و معادن است، تولیداتی که از ریزترین آن تا درشت ترین آن ارزش داشت و مایه افتخار.

غرفه دیگری قطعاتی از جنس برنج داشت که ریز و درشت در کنار هم قرار گرفته بودند، این قطعات در صنایع فولاد، در خطوط تولید فولاد و نورد فولاد مورد استفاده قرار می گیرند.

  مهندسی معکوس قطعات آلمان ی در داخل و تولید 10 هزار قطعه در سال در بین غرفه ها که قدم می زدم علی رغم نصب عکس خودروهای راهسازی در یک غرفه، اما قطعات کوچکی روی میز بود که نظرم را جلب کرد، دو جوان هم حضور داشتند که به استقبال حضار می رفتند، ملکی، یکی از جوانان حاضر در این غرفه در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ما یک شرکت راهسازی داریم که خودمان توان تولید قطعات مورد نیاز ماشین آلات شرکت از جمله جک های هیدرولیکی، بیل مکانیکی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهندسی معکوس جوانان ایرانی در دل تحریم/اولین ربات صنعتی کشور نیازمند حمایت است

مهندسی معکوس جوانان ایرانی در دل تحریم/اولین ربات صنعتی کشور نیازمند حمایت است