مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-05پزشكي

ابتلای دو بیمار مشکوک به کرونای انگلیسی در آمل تایید نشد


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل گفت: نتایج آزمایش دو بیمار مشکوک به کرونای انگلیسی در این شهرستان منفی اعلام شد.

- احمدعلی رمضانی با اشاره به دریافت گزارشی مبنی بر مشاهده دو بیمار مشکوک مبتلا به ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی در یکی از بیمارستان های شهرستان آمل در روزهای گذشته اظهار کرد: پس از انجام نمونه برداری تشخیصی از موارد مشکوک و تأیید اولیه، نمونه ها برای تأیید نهایی به انستیتو پاستور ایران ارسال و امروز، نتایج آزمایش این دو بیمار تایید نشده و منفی بود.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل افزود: یکی از این بیماران عضو یکی از خانواده های آملی و دارای اصالت غیرایرانی بوده که پس از ورود به کشور، درخواست این نوع آزمایش را داده و نتیجه آن منفی اعلام شد.

دکتر رمضانی با اشاره به ترخیص این دو نفر با سلامتی کامل از مرکز درمانی مربوطه گفت: تاکنون موردی از ابتلای قطعی شهروندان آملی و مازندران به ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی گزارش نشده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل یکی از نگرانی ستاد کرونای این شهرستان را ورود غیرقانونی مسافران و اقامت به عنوان میزبان برشمرد و افزود: با توجه به گردشگرپذیر بودن شهرستان آمل و نیز ورود مسافران در آستانه نوروز 1400، احتمال شیوع، ابتلا و همه گیرشدن بیماری کرونای انگلیسی در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای دو بیمار مشکوک به کرونای انگلیسی در آمل تایید نشد

ابتلای دو بیمار مشکوک به کرونای انگلیسی در آمل تایید نشد