مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 11:002021-03-04اجتماعي

فعالیت 761 پایگاه ثابت و موقت هلال احمر در ایام نوروز


رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: هر ساله از 25 اسفندماه جمعیت هلال احمر در کنار سایر دستگاه ها در طرح نوروزی حضور دارد امسال نیز علاوه بر 561 پایگاه ثابت در سطح کشور قرار است حدود 200 پست موقت نیز به این توان افزوده شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، مهدی ولی پور در جریان بازدید از آزمون ایثار بانوان داوطلب جمعیت هلال احمر در ساوه گفت: کسانی که از آزمون اولیه آمادگی جسمانی حداقل 50 امتیاز کسب کنند وارد مرحله تست مهارتی می شود.

وی افزود: در این مرحله افراد بر اساس آموزش های تخصصی که دیده اند مراحلی از قبیل کار با تجهیزات تخصصی تا بحث احیاء و مواردی از این دست را می گذرانند که در این مرحله نیز با کسب حداقل 50 امتیاز موفق به اخذ درجه ایثار خواهند شد.

رییس سازمان امداد و نجات به ما ابلاغ شده این است که در مبادی ورودی مسافری کشور در کنار نیروهای وزارت بهداشت اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع کرونا را انجام دهیم که این امر در حال نهایی شدن است.

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر خاطرنشان کرد: اگر این امر محقق شود در حدود 20 تا 32 پست موقت در فرودگاه ها و نقاط مرزی و مبادی ورودی کشور که فعال هستند فراهم می کنیم و خدمات لازم را ارائه خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 761 پایگاه ثابت و موقت هلال احمر در ایام نوروز

فعالیت 761 پایگاه ثابت و موقت هلال احمر در ایام نوروز