مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-04اجتماعي

312 گوشی هوشمند در اختیار دانش آموزان نیازمند شهرضایی قرار گرفت


شهرضا _ مدیرآموزش پرورش شهرستان شهرضا گفت: امسال با همکاری و کمک خیران، معلمان و آموزش و پرورش شهرستان 312 گوشی هوشمند، در اختیار دانش آموزان نیازمند شهرضایی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی مطهری پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شهرضا، اظهار داشت: تعداد 136 مدرسه دولتی و 26 مدرسه خیرساز در شهرضا وجود دارد که از این تعداد بیشترین تعداد مدارس نیارمند بازسازی یا ساخت و ساز مجدد مربوط به دهه 60 است که بالای 40 سال از ساختشان می گذرد.

وی افزود: بر این اساس از سال های گذشته تاکنون بیشترین دریافتی های مدارس به دلیل نیاز به تعمیرات صرف هزینه های بازسازی مجدد می شود.

مدیر آموزش پرورش شهرستان شهرضا با اشاره به تعداد مدارس شهری و روستایی بیان داشت: از نظر تعداد کل مدارسی که در شهرستان وجود دارد 89 مدرسه شهری و 73 مدرسه در روستاها قرار دارد و همچنین تعداد 14 مدرسه تخریبی بدون دانش آموز در شهرستان داریم.

وی از تحصیل 15 هزار و 340 دانش آموز در شهرستان شهرضا خبر داد و تصریح کرد: امسال 312 گوشی و تبلت هوشمند توسط خیریه، معلمان، مدیران و کارشناسان آموزش پرورش شهرستان در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت و حدود 30 تبلت نیز به شکل امانت به دانش آموزان تحویل داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

312 گوشی هوشمند در اختیار دانش آموزان نیازمند شهرضایی قرار گرفت

312 گوشی هوشمند در اختیار دانش آموزان نیازمند شهرضایی قرار گرفت