مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-04سياسي

ضرورت تقویت بازارچه های مرزی و پایه های اقتصادی مرزنشینان


فعال کردن بازارچه های مرزی و تقویت پایه های اقتصادی مرزنشینان باید در اولویت برنامه ها برای رسیدن به هدف مهم برقراری امنیت پایدار باشد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، آیت الله سید ابراهیم رییسی در جلسه شورای توسعه امنیت غرب و شمال غرب با اشاره به اینکه زمانی امنیت اهمیت خواهد داشت که پایدار باشد و پایدار کردن آن در گرو مشارکت مرزنشینان است، اظهار داشت: امنیت پایدار در غرب و شمال غرب کشور با همگرایی، همدلی و هم اندیشی نیروهای نظامی، امنیتی و مردم منطقه تقویت می شود.

وی تصریح کرد: وضعیت معیشت و اقتصاد مرزنشینان دو عاملی هستند که امنیت پایدار را ایجاد خواهند کرد.

رییس قوه قضایی افزود: فعال کردن بازارچه های مرزی و تقویت پایه های اقتصادی مرزنشینان باید در اولویت برنامه ها برای رسیدن به هدف مهم برقراری امنیت پایدار باشد.

رییسی با بیان اینکه اگر بازارچه های مرزی فعال شود مرزنشینان در چهارچوب قانون و سیاست های کشور واردات و صادرات را انجام می دهند، اذعان کرد: مرزهای منطقه باید به کنترل های الکترونیک تجهیز شود و هیچ تعللی در این زمینه جایز نیست.

این مقام مسوول تاکید کرد: قوه قضاییه از انتقال زندان ها به بیرون شهرها و استفاده از زمین فعلی زندان ها برای کسب و کار و فعالیت های خدماتی مردم حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت بازارچه های مرزی و پایه های اقتصادی مرزنشینان

ضرورت تقویت بازارچه های مرزی و پایه های اقتصادی مرزنشینان