مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-04بين الملل

نگرانی اسراییل از یهودیان اصلاح طلب دولت بایدن!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، عدنان ابو عمر ، نویسنده و تحلیلگر مسائل خاورمیانه، در گزارشی برای پایگاه خبری میدل ایست مانیتور، از نگرانی قابل توجه اسراییل در مورد یهودیانی که در دولت بایدن، - تفاوت اصلی میان یهودیانی که ترامپ در دولت خود منصوب کرد با آن های که بایدن منصوب می کند، برای همه بسیار روشن است، یهودیانِ منصوب ترامپ، اندک بودند با این حال، یک رویکرد متعصبانه مذهبی داشتند و این در حالی است که یهودیان در دولت بایدن، اکثریت قابل توجهی هستند اما، نسبت به اسراییل، مواضع چندان دوستانه ای ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، عدنان ابو عمر ، نویسنده و تحلیلگر مسائل خاورمیانه، در گزارشی برای پایگاه خبری میدل ایست مانیتور، از نگرانی قابل توجه اسراییل در مورد یهودیانی که در دولت بایدن، منصوب شده اند خبر داده و تاکید کرده که این افراد، دیدگاه دوستانه ای نسبت به رژیم اشغالگر قدس ندارند.

وی در این رابطه می نویسد: بلافاصله پس از برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن ، رییس جمهور جدید آمریکا، اسراییل شروع به بررسی و تحلیل دقیق وزرا و نمایندگان سیاسی دولت وی کرد.

در این زمینه، اسراییل هرکدام از افراد حاضر در دولت بایدن را، بر اساس مواضع دوستانه و یا خصومت آمیز آن ها علیه صهیونیست ها، طبقه بندی کرده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی اسراییل از یهودیان اصلاح طلب دولت بایدن!

نگرانی اسراییل از یهودیان اصلاح طلب دولت بایدن!