مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-04سياسي

درگیر خودسانسوری نشویم/بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود


رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوه با اشاره به اینکه نباید درگیر خودسانسوری شویم گفت: باید تلاش کنیم تا بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کرده و ذهنیت مردم را به سمت تقویت اعتماد عمومی سوق دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در هشتادمین جلسه شورای فرهنگ عمومی که پیش از ظهر امروز در دفتر امام جمعه برگزار شد بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تأکید کرد و گفت: حضور پرشور و کیفی مردم در پای صندوق های با در نظر گرفتن مهیارهای انتخاب اصلح از مهم ترین موضوعات در امر برگزار انتخابات است.

وی افزود: این حماس ه سیاسی باید به نحوی برگزار شود که در ذهن مردم شائبه ای نظیر تخلف و مهندسی در انتخابات ایجاد نشود.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوه بر لزوم تقویت نشاط اجتماعی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و افزود: مشروعیت نظام وابسته به مقبولیت مردم و همچنین تقویت اعتماد عمومی است لذا باید عواملی که باعث عدم حضور مردم در انتخابات می شود را شناسایی و با عارضه یابی برای برطرف کردن آن چاره اندیشی کنیم.

حسینی با اشاره به اینکه نباید درگیر خودسانسوری شویم افزود: باید تلاش کنیم تا بستر مشارکت حداکثری را فراهم کرده و ذهنیت مردم را به سمت تقویت اعتماد عمومی سوق دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیر خودسانسوری نشویم/بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

درگیر خودسانسوری نشویم/بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود