مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 09:552021-03-04سياسي

صنایع کوچک و متوسط در ایجاد توسعه متوازن در استان موثر هستند


صنایع کوچک و متوسط در ایجاد توسعه متوازن در استان موثری دارند و ارتباط صنایع کوچک و متوسط با صنایع بزرگ در تامین قطعات و نیازمندی آنها باید برقرار شود.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: صنایع کوچک و متوسط در ایجاد توسعه متوازن در استان موثری دارند و ارتباط صنایع کوچک و متوسط با صنایع بزرگ در تامین قطعات و نیازمندی آنها باید برقرار شود.

دکتر علی زینی وند امروز 14 اسفند ماه در پنجاه و نهمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با موضوع بررسی اجرای نظام مبادلات پیمانکاری فرعی در استان اظهار کرد: صنایع کوچک و متوسط در ایجاد توسعه متوازن در استان موثری دارند و ارتباط صنایع کوچک و متوسط با صنایع بزرگ در تامین قطعات و نیازمندی آنها باید برقرار شود.

وی افزود: شرکت شهرک های صنعتی و شرکت های بزرگ باید اعلام کنند که چه میزان از نیازمندی های خود را از استان تامین می کنند تا صنایع کوچک به این حوزه وارد شوند، ضمن اینکه بخشی از نیازمندی این شرکت ها با تکنولوژی بالا را نیز در استان در حال پیگیری داریم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه تولید در استان را باید به دید صرفه جویی در زمان و هزینه باید دنبال کنیم که این مسئله بدون ارتباط موثر با پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان میسر نمی شود، تصریح کرد: شرکت های بزرگ، پارک های علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع کوچک و متوسط در ایجاد توسعه متوازن در استان موثر هستند

صنایع کوچک و متوسط در ایجاد توسعه متوازن در استان موثر هستند