مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-04اقتصادي

کلنگ احداث مدرسه خیرساز در روستای سعیدی کرمان به زمین زده شد


کلنگ احداث مدرسه 12 کلاسه خیرساز با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و 500 میلیون تومان در روستای سعیدی کرمان به زمین زده شد.

- ایسنا/کرمان کلنگ احداث مدرسه 12 کلاسه خیرساز با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و 500 میلیون تومان در روستای سعیدی کرمان به زمین زده شد.

اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در آیین کلنگ زنی این مدرسه از تکمیل 21 مدرسه در سراسر کشور توسط بانک رفاه خبر داد و گفت: 10 پروژه آموزشی دیگر نیز توسط بانک رفاه در کشور در حال احداث است که تا ابتدای سال تحصیلی آینده تکمیل خواهد شد.

وی اظهار کرد: باعث افتخار است در جهت انجام مسئولیت اجتماعی سی و دومین مدرسه بانک رفاه کارگران را در دیار کریمان، زادگاه سردار سلیمانی احداث کنیم.

لله گانی بیان کرد: مجتمع آموزشی 12 کلاسه با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون تومان با زیربنای 1325 مترمربع در روستای سعیدی کرمان با استفاده از اعتبارات بانک رفاه کارگران به مدت یکسال احداث خواهد شد.

بنابراین گزارش، آیین کلنگ زنی این مدرسه خیرساز با حضور مدیرعامل بانک رفاه کارگران کشور، مدیران بانک رفاه استان، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان با هماهنگی محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ احداث مدرسه خیرساز در روستای سعیدی کرمان به زمین زده شد

کلنگ احداث مدرسه خیرساز در روستای سعیدی کرمان به زمین زده شد