مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 09:002021-03-04ورزشي

مدرسه حسن حجتی در رشت افتتاح شد


مدرسه 12 کلاسه حسن حجتی امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش و استاندار گیلان در رشت افتتاح و در آستانه روز درختکاری دو اصله نهال نیز در این مدرسه غرس شد.

- ایسنا/گیلان مدرسه 12 کلاسه حسن حجتی امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش و استاندار گیلان در رشت افتتاح و در آستانه روز درختکاری دو اصله نهال نیز در این مدرسه غرس شد.

ارسلان زارع در این مراسم افتتاح مرکز آموزشی را مولفه ای موثر در راستای توسعه و تعالی فرهنگ، آموزش و تربیت عنوان کرد و گفت: برای انجام چنین اقداماتی تلاش های زیادی در راستای اهداف و آرمان های بلند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران برداشته می شود.

وی افزود: دولت تدبیر و امید این افتخار را دارد که در ابعاد گوناگون استان گیلان به ویژه در تکمیل، توسعه و احداث فضاهای آموزشی، ورزشی و تربیتی منشا خدمات ارزشمندی شده است.

استاندار گیلان به انجام مراحل احداث 87 فضای آموزشی در استان گیلان اشاره و با بیان اینکه از این تعداد، 48 مورد با مشارکت خیرین در حال انجام است، گفت: تعدادی از این مدارس، قبل از آغاز سال تحصیلی آتی به بهره برداری و در اختیار آینده سازان میهن عزیزمان قرار می گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان با قدردانی از مشارکت خیران نیک اندیش در احداث فضاهای آموزشی، خاطرنشان کرد: تا امروز 325 خیر، 339 فضای آموزشی شامل 1425 کلاس در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه حسن حجتی در رشت افتتاح شد

مدرسه حسن حجتی در رشت افتتاح شد