مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 08:002021-03-04اقتصادي

پایانه و پارکینگ آزادی مشهد با دستور رییس جمهور افتتاح شد


پروژه پایانه و پارکینگ زیرسطحی آزادی مشهد با دستور رییس جمهور که به صورت ویدئو کنفرانسی صادر شد به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پروژه پایانه و پارکینگ زیرسطحی آزادی مشهد در سه سطح زیر زمین تعریف شده است که در سطح منهای یک پایانه اتوبوس رانی قرار می گیرد و سطوح منهای دو و منهای سه به پارکینگ خودروها اختصاص پیدا کرده است.

پایانه و پارکینگ زیرسطحی آزادی مشهد از خرداد ماه 97 آغاز شد و طبق برنامه ریزی انجام شده قرار بود این پروژه مهرماه سال جاری به بهره برداری برسد، اما در اجرا با معارضاتی از جمله کابل های مخابراتی، فیبر نوری و لوله های آب و گاز روبه رو شد که انتقال آنها باعث تأخیر چند ماهه در اجرای پروژه شد.

تا اینکه سرانجام پس از رفع موانع صبح امروز 14 اسفند ماه با حضوری جمعی از مسئولان استانی و شهر و دستور حسن روحانی رییس جمهور کشورمان که به صورت ویدئو کنفرانسی در این مراسم حضور داشت افتتاح و به بهره برداری رسید.

هزینه اجرای این پروژه 336 میلیارد تومان بوده، که در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع و زیربنایی حدود 33 هزار متر مربع احداث شده است.

در طبقه منفی یک این پروژه 35 ایستگاه به منظور توقف اتوبوس های درون شهری در نظر گرفته شده است و در طبقات منفی 2 و سه که به صورت پارکینگ در اختیار شهروندان گذاشته خواهد شد، 700 جایگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه و پارکینگ آزادی مشهد با دستور رییس جمهور افتتاح شد

پایانه و پارکینگ آزادی مشهد با دستور رییس جمهور افتتاح شد