مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-04سياسي

رییس کمیته امداد: به سمت خودکفایی مددجویان حرکت می کنیم


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از ماموریت های اصلی این نهاد حمایتی را اشتغال زایی، توانمندسازی و خودکفایی محرومان عنوان کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سید آمار زیرپوشش این نهاد حمایتی را شناور و براساس مسائل اقتصادی و برنامه های کشور اعلام کرد و افزود: با احتصاب تبصره 14 هم اکنون بیش از به 4 میلیون و 800 هزار نفر زیرپوشش هستند که 63 درصد مددجویان کمیته امداد زنان سرپرست خانوار هستند.

وی  با بیان اینکه 600 هزار خانوار از این تعداد جزء تبصره 14 هستند، در توضیح تبصره 14، گفت: پشت نوبتی ها زیاد بودند از این رو تبصره 14 در سال 96 در لایحه دولت و مجلس آمد که از محل هدفمندی یارانه بخشی در اختیار کمیته امداد و بهزیستی قرار گیرد تا پشت نوبتی ها را فقط در زمره مستمری بگیران قرار دهند.

تلاش کمیته امداد برای جذب 500 هزار خانوار پشت نوبتی در سال 1400 بختیاری با بیان اینکه براساس شاخص ها و در قالب دستورالعمل های کشوری سالانه آمار تحت پوشش های جدید مشخص می شود، گفت: پیش بینی های از زیرپوشش خارج شدند و برنامه ما حرکت به سمت خودکفایی مددجویانان معطوف شده است.

وی تصریح کرد: براساس ماده 83 برنامه پنج ساله ششم کمیته امداد سالانه مکلف است 70 هزار و بهزیستی 30 هزار اشتغال ایجاد کند که کمیته امداد از سال 96 تاکنون بیش از این تعهد اشتغال ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته امداد: به سمت خودکفایی مددجویان حرکت می کنیم

رییس کمیته امداد: به سمت خودکفایی مددجویان حرکت می کنیم