مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 05:152021-03-04سياسي

فاز اول باغ موزه دفاع مقدس زنجان تکمیل می شود


استاندار زنجان با اشاره به نابه سامانی های اقتصادی در کشور، گفت: برای تکمیل پروژه باغ موزه دفاع مقدس دستگاه های مرتبط تلاش کنند.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان با اشاره به نابه سامانی های اقتصادی در کشور، گفت: برای تکمیل پروژه باغ موزه دفاع مقدس دستگاه های مرتبط تلاش کنند.

فتح الله حقیقی شامگاه دیروز (13 اسفندماه) در جلسه هیئت امنای باغ موزه دفاع مقدس، اظهار کرد: هر چند شیوع ویروس کرونا از لحاظ اقتصادی همه کشورها را در تنگنا قرار داد ولی در استان زنجان طی این مدت حرکت های خوبی انجام شد.

وی با بیان اینکه برای تکمیل پروژه باغ موزه دفاع مقدس در چنین شرایط اقتصادی باید اولویت بندی کنیم، تصریح کرد: سعی می کنیم فاز اول این پروژه را با تامین اعتبار مورد نیاز و با کمک مسئولان کشوری و استانی تکمیل کنیم.

حقیقی با اشاره به اقدامات قابل قبول صورت گرفته از طرف دستگاه های مرتبط برای برگزاری کنگره ملی 3535 استان در سال آینده و پیشرفت قابل توجه ای که ساخت سریال شهید شهریاری داشته است، گفت: اگر زنجان در مدیریت و کنترل بیماری کرونا خوب عمل کرده، هزینه های زیادی را به جان خریده و به همین دلیل است که پروژه های عمرانی در استان با تاخیر به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول باغ موزه دفاع مقدس زنجان تکمیل می شود

فاز اول باغ موزه دفاع مقدس زنجان تکمیل می شود