مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 04:302021-03-04پزشكي

چیزی به نام سرماخوردگی وجود ندارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه یک سوم موارد فوت کرونا در خوزستان کمتر از 24 ساعت در بیمارستان بوده اند و پس از آن فوت شده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر فرهاد ابول نژادیان با بیان اینکه اکنون RT (شاخص تولید بیمار از هر بیمار) در خوزستان به 1.

23 رسیده است، اظهار کرد: اگر این عدد به زیر عدد یک برسد به معنای آن است که به ازای هر 100 بیمار تعداد کمتر از 100 بیمار جدید تولید می شود و شیب نمودار ابتلا به ویروس در خوزستان کاهشی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: همراهی مردم خوزستان باید افزایش یابد تا شاهد کاهش R مولد در خوزستان باشیم.

زمانی که این R مولد کاهش پیدا کند، دو هفته بعد می توانیم انتظار داشته باشیم که مرگ و میر در خوزستان کاهش یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اینکه اکنون یک هزار و 500 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های خوزستان بستری هستند، گفت: از این تعداد، حدود 366 بیمار در بخش های مراقبت ویژه قرار دارند و حدود 60 بیمار نیز اینتوبه و بدحال هستند.

ابول نژادیان تصریح کرد: تعداد موارد فوت از 20 بهمن ماه تا 12 اسفندماه را مشخص و بررسی کردیم؛ از افراد فوت شده در این بازه زمانی، یک سوم از آن ها کمتر از 24 ساعت در بیمارستان بوده اند و پس از آن فوت شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چیزی به نام سرماخوردگی وجود ندارد

چیزی به نام سرماخوردگی وجود ندارد