مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 04:252021-03-04پزشكي

ساوه در معرض تغییر رنگ خطرناک کرونایی/عواقب عادی انگاری ها غیرقابل جبران است


سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه با تاکید بر اینکه جولان و حکمرانی ویروس کرونا در ساوه را جدی بگیریم، اظهار کرد: این ویروس منحوس با رفتار شهروندان در ساوه رها شده است و متاسفانه سیر صعودی بیماری و موج حمله جدید آن آغاز شده است.

- ایسنا/مرکزی سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه با تاکید بر اینکه جولان و حکمرانی ویروس کرونا در ساوه را جدی بگیریم، اظهار کرد: این ویروس منحوس با رفتار شهروندان در ساوه رها شده است و متاسفانه سیر صعودی بیماری و موج حمله جدید آن آغاز شده است.

دکتر محمود کریمی در گفت وگو با ایسنا به تغییرات نموداری وضعیت کرونا در ساوه اشاره کرد و افزود: این تغییرات نشان می دهد که از هفته چهارم بهمن ماه سال جاری روند صعودی ابتلا به کرونا در قالب پیک چهارم با شیب ملایم در این شهرستان آغاز شده است و در هفته اول اسفندماه این شیب سرعت افزایشی پیدا کرده و روند ابتلا به کرونا تندتر شده است.

وی افزود: براساس نمودار آماری در هفته اول اسفندماه نسبت به هفته اول بهمن آمار مبتلایان به کرونا 20 درصد افزایش داشته است که در صورت ادامه این وضعیت شرایط نامناسبی در انتظار مردم خواهد بود.

دکتر کریمی بیان کرد: با توجه به پیدایش و چرخش ویروس جهش یافته جدید در ساوه، اگر اقدامات لازم و پیشگیرانه در اماکنی نظیر بانک ها، مطب ها، داروخانه ها وسایل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساوه در معرض تغییر رنگ خطرناک کرونایی/عواقب عادی انگاری ها غیرقابل جبران است

ساوه در معرض تغییر رنگ خطرناک کرونایی/عواقب عادی انگاری ها غیرقابل جبران است