مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 18:452021-03-03سياسي

بهره برداری درست از منابع طبیعی نیازمند همکاری مردم و نهادهای مختلف است


معاون وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با آیت الله نوری همدانی بر لزوم همکاری مردم، روحانیون و نهادها در حراست و بهره برداری درست از منابع طبیعی تاکید کرد.

- معاون وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با آیت الله نوری همدانی: بهره برداری درست از منابع طبیعی نیازمند همکاری مردم و نهادهای مختلف است ایسنا/قم معاون وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با آیت الله نوری همدانی بر لزوم همکاری مردم، روحانیون و نهادها در حراست و بهره برداری درست از منابع طبیعی تاکید کرد.

مسعود منصور، معاون وزیر جهاد کشاورزی، در دیدار با آیت الله حسین نوری همدانی با اشاره به اینکه 164 میلیون هکتار وسعت ایران است که بیش از 83 درصد این مساحت در حوزه مدیریت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری است، عنوان کرد: اگر امروز از امنیت غذایی و زیستی سخن به میان آورده می شود، وابسته به آن است که آب، خاک و پوشش گیاهی را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه عناصر منابع طبیعی با یکدیگر ارتباط مستقیم دارند، افزود: حق حیات که اولین و اصلی ترین حقوق انسان است، متأثر از عناصر منابع طبیعی است.

رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از جنگل های هیرکانی با قدمت چند میلیون ساله و ارزش های فراوان در شمال کشور یاد کرد و گفت: دو هزار و 500 میلیون متر مکعب آب در جنگل ها تولید می شود و هر هکتار جنگل دو و نیم تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری درست از منابع طبیعی نیازمند همکاری مردم و نهادهای مختلف است

بهره برداری درست از منابع طبیعی نیازمند همکاری مردم و نهادهای مختلف است