مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 18:362021-03-03سياسي

دانشگاه فرهنگیان باید معلم خلاق و ایده پرداز تربیت کند


رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی اظهار کرد: دانشگاه باید معلم خلاق و ایده پرداز تربیت کند و اکنون یکی از مسائلی که در پیش روی ماست، مسأله گام دوم انقلاب است.

- ایرج مهدی زاده، رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی امروز چهارشنبه 13 اسفند در جلسه اختتامیه جشنواره و تجلیل از ایده پردازان برتر گفت: استان خراسان جنوبی جز استان های برتر در ارائه طرح ها بود که دو مقام اول و سوم کشوری را نیز به ثبت رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس جشنواره تعلیم و تربیت بیان کرد: ما و همچنین جهان در مرحله ای قرار گرفته ایم که با روند گذشته نمی توانیم حال و آینده خود را رقم بزنیم و باید بتوانیم خود را با شرایط جدید وفق دهیم.

مهدی زاده گفت: امکان ندارد دانشگاهی خلاق وجود داشته باشد اما آموزش و پرورش ما خلاق نباشد، دانشگاه باید معلم خلاق و ایده پرداز تربیت کند و اکنون یکی از مسائلی که در پیش روی ماست، مسأله گام دوم انقلاب است.

وی افزود: معلم تربیت شده توسط دانشگاه فرهنگیان باید بتواند خلاق و ایده پرداز باشد و ایده های خود را در زندگی اش نیز به کار بگیرد و همچنین در تربیت دانش آموزان خویش نیز این خلاقیت و ایده ها را به کار بگیرد و دانش آموزان را نیز ایده پرداز و خلاق بار بیاورد که اگر این روند ادامه دار باشد در این صورت جامعه ما نیز به تعالی خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فرهنگیان باید معلم خلاق و ایده پرداز تربیت کند

دانشگاه فرهنگیان باید معلم خلاق و ایده پرداز تربیت کند