مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 18:302021-03-03سياسي

تصمیمات بودجه ای مجلس/15/


ادامه بررسی جزییات لایحه بودجه 1400 در بخش هزینه ای از مهمترین اخبار جلسه علنی نوبت عصر و شب امروز ( چهارشنبه) سیزدهم اسفند 1399 مجلس است که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

- ادامه بررسی جزییات لایحه بودجه 1400 در بخش هزینه ای از مهمترین اخبار جلسه علنی نوبت عصر و شب امروز ( چهارشنبه) سیزدهم اسفند 1399 مجلس است که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجلس از یکشنبه هفته گذشته کار بررسی جزییات لایحه بودجه 1400 را شروع کرده است و پس از اتمام بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه و تعیین سقف درآمدها، وارد بررسی بخش هزینه ای این لایحه شد.

در جریان جلسه علنی نوبت عصر امروز، نمایندگان مجلس در مصوبه ای کلیه شرکتها و صندوقهای بیمه و دستگاههای اجرایی را مکلف کردند سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، ثبت کنند.

در ادامه بررسی جزییات لایحه بودجه در بخش هزینه ای، نمایندگان مجلس مصوبه ای را در راستای حمایت از ارز دولتی برای تأمین دارو و تجهیزات پزشکی شد.

در ادامه این جلسه، نمایندگان به وزارت ارتباطات مجوز دادند که 500 میلیارد تومان برای سرمایه گذاری انجام طرحهای دولت الکترونیک و توسعه خدمات الکترونیکی و تا مبلغ 300 میلیارد تومان برای اتمام طرحهای عمرانی 200 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات بودجه ای مجلس/15/

تصمیمات بودجه ای مجلس/15/