مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 17:302021-03-03سياسي

با تمام ظرفیت به میدان آمده ایم تا از تولید حمایت کنیم


با تمام ظرفیت به میدان آمده ایم تا از تولید حمایت کنیم دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: قوه قضاییه به عنوان مدعی العموم در خصوص کارشکنی ها و مانع تراشی هایی که در عرصه تولید وجود دارد ورود پیدا می کند.

- ایسنا/تهران دادستان عمومی و انقلاب تهران: با تمام ظرفیت به میدان آمده ایم تا از تولید حمایت کنیم دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: قوه قضاییه به عنوان مدعی العموم در خصوص کارشکنی ها و مانع تراشی هایی که در عرصه تولید وجود دارد ورود پیدا می کند.

علی القاصی مهر عصر چهارشنبه 13 اسفندماه در حاشیه حضور در شهرک صنعتی عباس آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تولیدکنندگان تکاپو، حیات و زندگی را در اجتماع زنده کرده اند.

القاصی مهر با بیان اینکه امروز وضعیت کشور در شرایطی است که همه صاحب نظران و علاقه مندان به این آب و خاک راه برون رفت از مشکلات و تحریم ها را خوداتکایی، قطع وابستگی ها و شکوفایی استعدادها و ظرفیت های داخلی می دانند، گفت: مقام معظم رهبری چندین سال است که به همه مسئولان و مقامات برای بسیج همگانی رفع وابستگی و خود اتکایی توصیه می کنند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران افزود: با وجود فشارها و مضایق معیشتی مردم شاهد این بودیم که بخشی از استعدادها و ظرفیت ها به میدان عمل آمده اند و با توجه به بازدیدهایی که امروز از واحدهای تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تمام ظرفیت به میدان آمده ایم تا از تولید حمایت کنیم

با تمام ظرفیت به میدان آمده ایم تا از تولید حمایت کنیم