مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 17:202021-03-03ورزشي

تجلیل از روسای هیات های ورزشی اصفهان با حضور صالحی امیری


در مراسمی با حضور رییس کمیته ملی المپیک از روسای 52 هیئت ورزشی استان اصفهان تجلیل شد.

- دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک کشورمان که بمنظور حضور در مراسم تقدیر و تجلیل از سهراب مرادی راهی اصفهان شده بود عصر امروز در محل سالن اجتماعات هتل موثر بهمراه طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان استان، رحیمی عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان و جمعی از معاونین و پیشکسوتان از روسای 52 هیات ورزشی این استان تحلیل بعمل آورد.

طباطبایی در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به دکتر صالحی امیری و هیات همراه بخاطر حضور در این مراسم از وی تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در آیین تجلیل از روسای هیئت های ورزشی استان با بیان اینکه هرچند کرونا امسال مشکلات زیادی برای ورزش به وجود آورده گفت: کسب عناوین مختلف در رشته های ورزشی در رقابت های ملی و توسعه زیرساخت های ورزشی، با وجود کرونا یک اتفاق مهم در ورزش امسال در استان اصفهان بود.

سیدمحمدطباطبایی با اشاره به برگزاری مسابقات المپیک توکیو در سال آینده گفت: در حال حاضر 23 ورزشکار داریم که برای کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک شانس دارند.

وی گفت: پاداش قهرمانان و مدال آوران استان در المپیک و پارالمپیک مشخص شده و امیدواریم انگیزه ای قوی برای قهرمانان عزیز کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از روسای هیات های ورزشی اصفهان با حضور صالحی امیری

تجلیل از روسای هیات های ورزشی اصفهان با حضور صالحی امیری