مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 16:352021-03-03اقتصادي

1500 واحد مسکونی ویژه محرومان در استان بوشهر ساخته می شود


معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: هزار و 500 واحد مسکونی ویژه محرومان در استان بوشهر ساخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد حق شناس عصر چهارشنبه در نشست بررسی روند اجرای طرح های بنیاد مسکن در استان بوشهر اظهار داشت: در راستای تأمین مسکن محرومان در سطح کشور تلاش های گسترده ای صورت گرفته است.

وی با اشاره به آغاز عملیات ساخت مسکن در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در نقاط مختلف استان بوشهر بیان کرد: دو هزار واحد مسکونی در استان بوشهر ساخته می شود که آورده 40 میلیون تومانی از سوی متقاضیان ضروری است.

معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور افزود: یکی دیگر از برنامه های ما ساخت مسکن محرومان است که هزار و 500 واحد در استان بوشهر به صورت کمک های بلاعوض ساخته می شود.

وی با اشاره به پرداخت 35 میلیون تومان به صورت بلاعوض برای هر واحد مسکونی خاطرنشان کرد: 50 میلیون تومان هم وام کم بهره برای ساخت واحدهای مسکونی محرومان پرداخت می شود.

ساخت دو هزار واحد در طرح اقدام ملی مسکن مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: در استان بوشهر دو هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن ساخته می شود که تاکنون عملیات اجرایی 485 واحد آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 واحد مسکونی ویژه محرومان در استان بوشهر ساخته می شود

1500 واحد مسکونی ویژه محرومان در استان بوشهر ساخته می شود