مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 15:352021-03-03اقتصادي

حضور مردم در بخش های مرکزی شهر 15 تا 20 درصد افزایش یافته است


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به اینکه بخشی از ناپایداری آمار در تهران مربوط به تردد های درون شهری است گفت: حضور مردم در بخش های مرکزی شهر 15 تا 20درصد بیشتر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازویروس در استان تهران اظهار داشت: هم اکنون مجموع بیماران کرونایی بستری در تهران 2 هزار و 55 بیمار است که از این تعداد 792 بیمار در مراقبت های ویژه بستری هستند.

زالی با اشاره به اینکه شاخص بیماران سرپایی 6 هزار مراجع و شاخص ها در تهران از نظر فوت، میزان مرگ و میر و بستری در بخش مراقبت های ویژه در این هفته تفاوت چشمگیری را نشان نمی دهد گفت: این شاخص ها می تواند در هفته آتی تغییر کند.

وی در ادامه افزود: بخشی از شکنندگی و ناپایداری آمارهای در تهران بیان داشت: ویروس جهش یافته متخاصم تر است و دارای قدرت بیمار کنندگی بیشتر می باشد که می تواند جوانان را بیشتر درگیر کند و علائم بالینی متفاوتی را خواهد داشت.

زالی عنوان داشت: هم اکنون 2 شهر استان تهران به رنگ نارنجی در آمده و برخی شهرها از آبی به زرد تبدیل شده اند و پیشنهاد این است که در روزهای واپسین سال برای رنگ شهرها رعایت شیوه نامه ها و میزان بستری ها و تغییر در رشد میزان بستری ها در نظر گرفته شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در بخش های مرکزی شهر 15 تا 20 درصد افزایش یافته است

حضور مردم در بخش های مرکزی شهر 15 تا 20 درصد افزایش یافته است