مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 15:252021-03-03پزشكي

24 ساعت بدون فوت کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد/ چه ماسکی استفاده کنیم؟


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته فوت ناشی از کروناویروس در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد نداشته ایم.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته فوت ناشی از کروناویروس در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد نداشته ایم.

پرویز یزدان پناه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: هم اکنون 160 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی بیمارستان های استان بستری هستند از این تعداد 36 بیمار کرونایی قطعی و نه بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت مراقبت هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا ویروس تا کنون 450 نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند، اظهار کرد طی 24 ساعت گذشته فوت ناشی از کرونا در استان نداشتیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون 25 هزار و 103 نفر از مبتلایان به بیماری کروناویروس در این استان بهبود یافتند.

یزدان پناه تصریح کرد: 6 درصد از مجموع 1549 نمونه گرفته شده در استان مثبت کرونایی بوده چه بیشترین موارد مثبت مربوط به شهرستانهای بویراحمد کهگیلویه گچساران و چرام بوده است.

وی ادامه داد: تاکنون تنها یک مورد در سطح استان کرمان انگلیسی گزارش و شناسایی شده است اما با توجه به ارتباطاتی که این بیمار بیمارستان و مراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 ساعت بدون فوت کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد/ چه ماسکی استفاده کنیم؟

24 ساعت بدون فوت کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد/ چه ماسکی استفاده کنیم؟