مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 15:252021-03-03اقتصادي

برگزاری جلسات غیرضروری در استان مرکزی ممنوع شود


مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی گفت: برگزاری هرگونه جلسه غیرضروری در ادارات و تمامی بخش های دولتی و خصوصی در سطح استان مرکزی برای پیشگیری از سرایت کروناویروس ممنوع شود.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی گفت: برگزاری هرگونه جلسه غیرضروری در ادارات و تمامی بخش های دولتی و خصوصی در سطح استان مرکزی برای پیشگیری از سرایت کروناویروس ممنوع شود.

مسعود فراهانی چهارشنبه 13 اسفندماه در جلسه قرارگاه پدافند زیستی شهرستان ساوه که در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد، اظهار کرد: روز به روز بر پیچیدگی ویروس کرونا افزوده می شود و تغییرات رفتار این ویروس منجر به اعمال برخی تصمیمات و راهبردها برای مقابله با آن است.

وی افزود: بر اساس چشم اندازی که برای کروناویروس ترسیم شده است درگیری انسان با این مهمان ناخوانده تا سال دیگر دور از ذهن نیست، بر این اساس اعمال برخی محدودیت ها و نظارت بر اجرای محدودیت ها برای خلاص هر چه سریعتر از این بیماری، ضرورت دو چندان دارد.

وی با تاکید بر اینکه همزیستی با ویروس کرونا باید همچنان ادامه داشته باشد، افزود: در مقابله با کروناویروس باید به گونه ای عمل شود که مردم مقاومت نکنند و با فراهم کردن بستر اقناع سازی مردم فضای لازم برای اطمینان جامعه از تضمین سلامت آنان ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسات غیرضروری در استان مرکزی ممنوع شود

برگزاری جلسات غیرضروری در استان مرکزی ممنوع شود