مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 14:402021-03-03اقتصادي

شهرداری های اردبیل نباید کار عمرانی بی کیفیت اجرا کنند


شهرداری های اردبیل نباید با پول مردم کارهای عمرانی بی کیفیت را انجام داده و بر دامنه مشکلات شهروندان بیفزایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر بهنام جو ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح مجهزترین آزمایشگاه در اردبیل اظهار کرد: سازمان همیاری به عنوان یار همراه و پشتیبانی کننده مجموعه های شهرداری با راه اندازی این آزمایشگاه در حقیقت به توانمندی شهرداری ها در حوزه اجرا و پیشبرد کارهای عمرانی کمک می کنند.

وی تصریح کرد: با سرمایه گذاری 150 میلیارد ریال در شهر اردبیل این آزمایشگاه راه اندازی شد تا علاوه بر شهرداری ها سایر دستگاه ها و نهادها نیز از خدمات این آزمایشگاه مجهز و مناسب استفاده کنند.

استاندار اردبیل اولویت اصلی در اجرای پروژه های عمرانی استان را توجه به کیفیت مصالح به ویژه بتن و سایر نیازمندی ها اعلام کرد و گفت: امیدواریم با نظارت و دقت نظر این آزمایشگاه هم در تولید و هم به کارگیری مصالح ساختمانی به ویژه بتن و آسفالت با طول عمر بیشتر، زمینه تحول اساسی را در استان شاهد باشیم تا هزینه های اجرای این پروژه ها بیهوده به هدر نرود.

بهنام جو افزود: هر چقدر عمر پروژه های عمرانی بالا برود در حقیقت بهترین صرفه جویی در بیت المال و درآمدهای شهرداری محقق می شود و وظیفه همه شهرداری هاست تا حافظ بیت المال و مال و اموال مردم باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری های اردبیل نباید کار عمرانی بی کیفیت اجرا کنند

شهرداری های اردبیل نباید کار عمرانی بی کیفیت اجرا کنند