مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-03سياسي

برگزاری اختتامیه «مهرواره ملی شعر وحدت» در عید مبعث


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، مراسم اختتامیه مهرواره سراسری شعر وحدت در موضوعات تمدن نوین اسلامی، حاج قاسم شهید قدس، - مراسم اختتامیه مهرواره ملی شعر وحدت چهارشنبه هفته آینده همزمان با عید مبعث در حوزه هنری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، مراسم اختتامیه مهرواره سراسری شعر وحدت در موضوعات تمدن نوین اسلامی، حاج قاسم شهید قدس، مقابله با استکبار و جریان های تکفیری، شهدای وحدت، قرآن، پیامبر و اهل بیت (ع)، ایران همدل و فلسطین، روز چهارشنبه 20 اسفند همزمان با عید مبعث در حوزه هنری برگزار می شود.

این مهرواره ملی در بخش های شعر سنتی (قالب های کهن)، شعر نو (سپید و نیمایی)، زبان های بومی ایران و کودک و نوجوان برگزار می شود و شرکت کنندگان با ارسال حداکثـر 5 قطعه شعر مرتبط با موضوع فراخوان می توانستند در مهرواره شرکت کنند.

مهرواره سراسری شعر وحدت توسط دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه هنری انقلاب اسلامی، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران برگزار شده و اختتامیه آن در ابتدا قرار بود همزمان با هفته وحدت برگزار شود که به دلیل شرایط کرونایی به تاخیر افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اختتامیه «مهرواره ملی شعر وحدت» در عید مبعث

برگزاری اختتامیه «مهرواره ملی شعر وحدت» در عید مبعث