مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 14:152021-03-03سياسي

تمهیدات مجلس برای تکمیل طرحهای عمرانی جدید و نیمه تمام


نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تعیین تمهیداتی برای تکمیل طرحهای عمرانی جدید، نیمه تمام و آماده بهره برداری و در حال بهره برداری، به نهادهای عمومی غیردولتی اجازه دادند تا سقف صددرصد در شرکتهای سهامی خاص و یا عام پروژه و یا صندوق پروژه بخش های زیربنایی .

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تعیین تمهیداتی برای تکمیل طرحهای عمرانی جدید، نیمه تمام و آماده بهره برداری و در حال بهره برداری، به نهادهای عمومی غیردولتی اجازه دادند تا سقف صددرصد در شرکتهای سهامی خاص و یا عام پروژه و یا صندوق پروژه بخش های زیربنایی و طرحهای تملک دارایی های سرمایه ای، تولیدی ، صنعتی و کشاورزی، سرمایه گذاری و مشارکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نمایندگان در جلسه علنی عصر امروز (چهارشنبه) و در ادامه بررسی جزییات لایحه بودجه 1400 در بخش هزینه ای تبصره 19 را تصویب کردند.

طبق این مصوبه، دستگاه های اجرایی مجازند در اجرای ماده (27) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2)، از محل منابع بودجه کل کشور و دارایی های خود تمهیدات لازم را برای اجرای طرحهای جدید، نیمه تمام و آماده بهره برداری و در حال بهره برداری اعم از طرحهای تملک دارایی های سرمایه ای با منابع عمومی و اختصاصی و طرح های شرکت های دولتی با منابع داخلی از طریق انعقاد قرارداد در قالب ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات مجلس برای تکمیل طرحهای عمرانی جدید و نیمه تمام

تمهیدات مجلس برای تکمیل طرحهای عمرانی جدید و نیمه تمام