مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-03سياسي

اسناد آمایش سرزمینی کتابخانه های عمومی کشور رونمایی می شود


جلسه رونمایی از اسناد آمایش سرزمینی کتابخانه های عمومی کشور در استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، آذربایجان شرقی و کرمانشاه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، جلسه رونمایی از اسناد آمایش سرزمینی کتابخانه های عمومی کشور در 5 استان خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، آذربایجان شرقی و کرمانشاه 18 اسفندماه، با حضور سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد و ارتباط مجازی با مدیران استانی و مجریان طرح برگزار می شود.

آمایش سرزمینی به معنی توزیع متوازن و هماهنگ جغرافیایی کلیه فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و غیره در پهنه سرزمین متناسب با قابلیت ها و منابع طبیعی و انسانی است.

دفتر برنامه ریزی نهاد این طرح را سال 1393 با مجموعه مطالعاتی درباره مکان مبنا کردن برنامه ریزی کتابخانه های عمومی آغاز کرد.

بر اساس این مطالعات، طرح آمایش سرزمینی کتابخانه های عمومی از اولین و مهم ترین اقدام ها برای مکان محوری کتابخانه ها طراحی و برنامه ریزی شد.

هدف از آمایش از یک سو ایجاد زمینه ای برای توسعه نظام دسترسی عادلانه و متناسب به خدمات کتابخانه های عمومی و از دیگر سو هم افزایی سازمان ها و نهادهای مرتبط با کت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد آمایش سرزمینی کتابخانه های عمومی کشور رونمایی می شود

اسناد آمایش سرزمینی کتابخانه های عمومی کشور رونمایی می شود