مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-03سياسي

عارف:بی مهری ها به اصلاحات به ضررحاکمیت تمام می شود


رییس بنیاد امید ایرانیان با هشدار به رواج فرصت طلبی سیاسی در کشور، گفت: جریان اصلاحات با بی مهری های زیادی از سوی بخش هایی از حاکمیت روبرو بوده است و البته مطمئنا این بی مهری ها در نهایت به ضرر حاکمیت تمام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمدرضا عارف در دیدار با جمعی از نخبگان استان خوزستان به نقش این استان در توسعه ملی اشاره کرد و گفت: خوزستان به باور من یک ایران کوچک است.

چه از حیث منابع انرژی و چه از نظر موقعیت جغرافیایی و مهم تر تکثر و تنوع اقوام که همگی آنها می تواند پاسخگوی نیازهای کشور باشد، ولی به دلایل مختلف شاخص های ما در توسعه ملی در این استان خوب نیست و جای نگرانی دارد.

وی با اشاره به منابع غنی زیر زمینی در استان خوزستان، تصریح کرد: یکی از مشکلات استان خوزستان به باور من رقابت هایی است که نخبگان این استان در پایتخت با یکدیگر دارند و این اختلاف نظرها لطماتی به این استان وارد می کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تنوع اقوام در استان خوزستان، تاکید کرد: در حالی که وجود قومیت های مختلف در کشور به ویژه استان خوزستان باید یک مزیت محسوب شود، ولی متاسفانه به دلیل برخوردهای بعضا امنیتی با اقوام، این موضوع، به تهدیدی برای امنیت ملی تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارف:بی مهری ها به اصلاحات به ضررحاکمیت تمام می شود

عارف:بی مهری ها به اصلاحات به ضررحاکمیت تمام می شود