مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 13:302021-03-03ورزشي

مجیدی با قرارداد دو سال ونیمه سرمربی استقلال شد


مجیدی بعداز چانه زنی طولانی وکیلش با مدیران باشگاه و نشاندن خواسته اش به کرسی، دقایقی پیش با حضور در محل باشگاه استقلال، رسما قراردادش را امضا کرد تا تیم را آماده بازی با فولاد خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر کند.

- پس از چانه زنی های چندساعته مدیر برنامه مجیدی با باشگاه، سرانجام فرهاد رسما با امضای قراردادی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی ؛ از صبح امروز با وجود مصوبه هیات مدیره و اختیار به مدیرعامل برای عقد قرارداد با مجیدی، حرف و حدیث هایی از اختلاف در جزییات قرارداد بین دو طرف منتشر شده بود؛ اما در نهایت فرهاد مجیدی به خواسته مدنظرش رسید و تا پایان لیگ بیست و دوم با استقلال بست.

امضای قراردادی بلندمدت تا پایان فصل آتی، می تواند انتقادهایی را علیه مدیران تصمیم گیرنده به همراه داشته باشد.

استارت فرهاد با جدال حیثیتی مقابل نکونام پس از استعفای محمود فکری از سمت سرمربی گری استقلال، مدیران باشگاه سراغ قلعه نویی و جواد نکونام رفتند اما دو باشگاه گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان با انتقال سرمربی خود به تیم بحران زده تهرانی شدیدا مخالفت کرده بودند.

با این اوصاف فرهاد مجیدی تنها گزینه باقی مانده بود و سرانجام با نشاندن حرف خود به کرسی، با بستن قراردادی دو و نیم ساله برای سومین بار، سکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجیدی با قرارداد دو سال ونیمه سرمربی استقلال شد

مجیدی با قرارداد دو سال ونیمه سرمربی استقلال شد