مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 13:252021-03-03سياسي

برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در گیلان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان گفت: همزمان با هفته احسان و نیکوکاری، جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در استان گیلان برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان گفت: همزمان با هفته احسان و نیکوکاری، جشن نیکوکاری با شعار عیدی برای همه در استان گیلان برگزار می شود.

عباس اهرابی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن سال جدید، اظهار کرد: در این ایام کمیته امداد با برپایی جشن نیکوکاری جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر و مددجویان تحت حمایت این نهاد به منظور جذب مساعدت های مادی و معنوی مردم نوعدوست و خیر نسبت به تامین پوشاک، سبدهای کالای معیشتی و اقلام مورد نیاز خانواده های بی بضاعت اقدام می نماید.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی افزود: امسال به دلیل بیماری کرونا، ضمن اینکه پایگاه های نمادین در میادین اصلی شهر برای جمع آوری کمک های هم استانی های خیر و نیکوکار ایجاد می شود، اما اکثریت کمک های مردمی از طریق شبکه های فضای مجازی و به صورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام می شود.

اهرابی به بهره گیری از ظرفیت های مختلف استانی از جمله مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و همچنین تعامل و هم افزایی با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، اصناف، بازاریان و بانک ها برای برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در گیلان

برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در گیلان