مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:472021-03-03فرهنگي

توقف انتشار 6 کتاب «دکتر زیوس»


کمپانی مسوول حفظ میراث «دکتر زیوس» نویسنده مشهور آمریکایی اعلام کرد انتشار شش کتاب این نویسنده را به دلیل نمایش نژادپرستانه برخی از شخصیت ها در آن ها متوقف خواهد کرد.

- کمپانی مسوول حفظ میراث دکتر زیوس نویسنده مشهور آمریکایی اعلام کرد انتشار شش کتاب این نویسنده را به دلیل نمایش نژادپرستانه برخی از شخصیت ها در آن ها متوقف خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گاردین، کمپانی دکتر زیوس اینترپرایسز روز سه شنبه اعلام کرد انتشار شش کتاب این نویسنده را به دلیل نمایش نژادپرستانه و بی ملاحظه افراد رنگین پوست در آن ها متوقف خواهد کرد.

بر اساس این تصمیم جدید ف‍ک‍رش را ب‍ک‍ن ای‍ن چ‍ی‍زه‍ا را در خ‍ی‍اب‍ان م‍ال‍ب‍ری دی‍دم ، اگر باغ وحش دست من بود و استخر مک الیگات از جمله کتاب هایی هستند که انتشار آن ها متوقف خواهد شد.

به گفته این کمپانی، این تصمیم پس از مواجهه با بازخورد معلمان، کارشناسان و استادان دانشگاهی که آثار این نویسنده مشهور را مورد بازبینی قرار داده بودند اتخاذ شده است.

تئودور زیوس گیزل در سال 1904 متولد شد و در سال 1991 درگذشت.

انتشار کتاب های این نویسنده برای کمپانی دکتر زیوس اینترپرایسز بدون احتساب مالیات، در سال 2020 حدود 33 میلیون دلار سود و در سال 2015 حدود 9.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف انتشار 6 کتاب «دکتر زیوس»

توقف انتشار 6 کتاب «دکتر زیوس»