مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:302021-03-03اقتصادي

فعالیت 54 هزار پایگاه کمیته امداد در «جشن نیکوکاری»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا عسگریان، معاون توسعه مشارکت های کمیته امداد در شبکه خبر با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در 14 اسفند، - معاون توسعه مشارکت های کمیته امداد از ایجاد 54 هزار پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در روز جشن نیکوکاری خبر داد و گفت: امسال کمک های مردمی نسبت به سال گذشته با رشد 61 درصدی روبرو بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا عسگریان، معاون توسعه مشارکت های کمیته امداد در شبکه خبر با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در 14 اسفند، اظهار داشت: از فردا به مدت یک هفته جشن نیکوکاری در کل کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری یکی از قدیمی ترین و پرسابقه ترین جشن ها در کشور است، گفت: از مردم خواهش می کنیم در شرایط سخت به صورت ویژه احساسات خود را به همنوعان ابراز کنند.

عسگریان از ایجاد 54 هزار پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در روز جشن نیکوکاری در کل کشور خبر داد و گفت: این پایگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم است.

معاون توسعه مشارکت های کمیته امداد با اشاره به روش های جمع آوری کمک های مردمی به نیازمندان، بیان داشت:مردم می توانند به مراکز نیکوکاری در مساجد، دفاتر کمیته امداد و درگاه کمیته امداد مراجعه کرده و کمک های خود را ارائه کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 54 هزار پایگاه کمیته امداد در «جشن نیکوکاری»

فعالیت 54 هزار پایگاه کمیته امداد در «جشن نیکوکاری»