مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:552021-03-03سياسي

رسانه ها در انتشار اخبار و تبلیغات انتخابات قانونی عمل کنند


با توجه به در پیش بودن برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا رسانه های این استان مراقب باشند تا در انتشار اخبار و تبلیغات انتخاباتی طبق قانون عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ مهدی قاسمی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با تقدیر از اصحاب رسانه برای ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات 1400 اظهار داشت: در انتخابات های دوره های گذشته در برخی موارد تبلیغات پیش از موعد در بستر اینترنت و فضای مجازی استان بوشهر انجام شد که این موضوع برخلاف قانون بود و انتظار است توسط همه رسانه ها چه از طریق سایت، صفحات شخصی، کانال های خبری مرتبط و حتی فعالیت در گروه های شبکه های اجتماعی رعایت شود.

رییس پلیس فتا استان بوشهر افزود: از مدیران رسانه ها نیز انتظار می ‎رود مطالب و شایعات منتشر شده در شبکه های اجتماعی که بطور معمول بدون منبع رسمی موثق است را در سایت یا خبرگزاری خود بارگزاری نکنند و اخبار را تنها از منابع رسمی جویا و اطلاع رسانی کنند.

قاسمی ادامه داد: در برخی موارد نیز مرحله اعلام نظر صلاحیتی نامزدهای انتخاباتی شاهد گمانه زنی، اعلام حدسیات و نقطه نظرات شخصی و یا نقل قول هایی از اشخاص و یا مسؤولان در باره تأیید یا رد صلاحیت نامزدها در فضای مجازی بودیم که انتظار است در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها در انتشار اخبار و تبلیغات انتخابات قانونی عمل کنند

رسانه ها در انتشار اخبار و تبلیغات انتخابات قانونی عمل کنند