مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:102021-03-03سياسي

حمایت دانشگاه پیام نور از دانشجویان برگزیده جشنواره های فرهنگی


معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور از برنامه این دانشگاه برای حمایت از دانشجویان برگزیده جشنواره های فرهنگی خبر داد و گفت:در سال 1400 علاوه بر افزایش گستره کمی فعالیت های فرهنگی، - معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور از برنامه این دانشگاه برای حمایت از دانشجویان برگزیده جشنواره های فرهنگی خبر داد و گفت:در سال 1400 علاوه بر افزایش گستره کمی فعالیت های فرهنگی، اقداماتی انجام خواهیم داد که در یک نهضت جهادی بتوانیم دانشجویانی با مهارت های متعدد و کارآفرینی به جامعه تحویل دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدهادی امین ناجی ضمن بیان این مطلب با بیان اینکه در سال جاری دانشگاه پیام نور 15 جشنواره فرهنگی مجازی برگزار کرد، گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم حفظ سلامت دانشجویان و کارکنان دانشگاه، کلیه فعالیت های فرهنگی در کنار فعالیت های آموزشی که به صورت الکترونیکی برگزار می شود، به صورت مجازی و در گستره ملی برگزار شد.

وی همچنین تاکید کرد: کلیه فرایند ارسال آثار، داوری، مراسم افتتاحیه ، اختتامیه، معرفی برگزیدگان و ارسال هدایا در تمامی جشنواره ها به صورت مجازی برگزار شد.

ناجی با اشاره به دانشجویان برگزیده این جشنواره ها اظهار کرد: دانشگاه پیام نور در سال جهش تولید به دنبال صندوق های حمایتی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دانشگاه پیام نور از دانشجویان برگزیده جشنواره های فرهنگی

حمایت دانشگاه پیام نور از دانشجویان برگزیده جشنواره های فرهنگی