مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-03ورزشي

صالحی امیری:مرام پهلوانی قهرمانان در ذهن مردم باقی می ماند


در حاشیه مراسم رونمایی از سردیس و تمبر سهراب مرادی، رییس کمیته ملی المپیک گفت: مرام پهلوانی قهرمانان، در ذهن و خاطره مردم و جامعه همیشه باقی می ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در مراسمی از سردیس و تمبر سهراب مرادی قهرمان پر افتخار وزنه برداری جهان و المپیک با حضور سید قائل هستند در ایران نیز این افراد همیشه مورد احترام مردم بوده و خواهند بود.

 سهراب مرادی بعنوان اولین مدال آور طلای المپیک استان اصفهان متعلق به این شهر و استان نیست، او در دل و قلب تمام ایرانیان سراسر دنیا جای دارد و مطمئنا تلاش ها و افتخارآفرینی های او هیچ گاه از ذهن و یاد مردم بیرون نخواهد رفت.

وی ادامه داد: امیدوارم نشست و اقدام امروز مقدمه و گامی مثبت برای جوانان و آینده سازان استان باشد تا آنان بدانند که مسئولان تلاش ها و زحمات قهرمانان خود را فراموش نکرده اند و برای اعتلای ورزش از هیچ همت و تلاشی فروگذار نمی کنند.

 از زحمات طباطبایی و تیم مدیریتی اداره کل ورزش استان تقدیر و تشکر می کنم.

مطمئنم اداره کل ورزش استان با تیم ارزشمند و کاربلدی که در کنار طباطبایی فعالیت می کنند به توفیقات روزافزونی خواهند رسید.

 سیدرضا صالحی امیری نیز از برپایی این نشست و توجه استاندار و مسئولان استان به آتیه قهرمانان و ورزشکاران تقدیر کرد و اذعان داشت: خدا را شاکرم توفیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی امیری:مرام پهلوانی قهرمانان در ذهن مردم باقی می ماند

صالحی امیری:مرام پهلوانی قهرمانان در ذهن مردم باقی می ماند