مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-03حوادث

کشف بیش از 300 مورد خودزنی با ادعای نزاع در همدان


مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: در 10 ماهه سال جاری 325 مورد خودزنی که با ادعای نزاع و با هدف دریافت دیه و خسارت انجام شده بود، در مراکز پزشکی قانونی کشف و به مراجع قضایی اعلام شد.

- ایسنا/همدان مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: در 10 ماهه سال جاری 325 مورد خودزنی که با ادعای نزاع و با هدف دریافت دیه و خسارت انجام شده بود، در مراکز پزشکی قانونی کشف و به مراجع قضایی اعلام شد.

دکتر ارتین کمالی در گفت وگو با ایسنا، افزود: همچون تصادفات ساختگی، بسیاری از موارد خودزنی که با ادعای نزاع و درگیری انجام می شود، توسط کارشناسان با تجربه پزشکی قانونی قابل تشخیص است، آنچنان که در 10 ماهه امسال 325 مورد خودزنی به تفکیک 234 مرد و 91 زن تشخیص و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی افزود: متأسفانه در سال های اخیر مواردی دیده شده است که فرد یا افرادی به قصد کلاهبرداری و اخذ خسارت، با کمک شخص یا اشخاص دیگر صدماتی متعدد و نسبتاً شدید که حتی شامل شکستگی های استخوانی می شود، در خود ایجاد می کنند که بعضاً منجر به ایجاد نقص عضوهای ماندگار در افراد می شود.

کمالی اظهار کرد: این افراد با ادعای حدوث این آسیب ها و عوارض در سانحه تصادف که ساختگی است و یا با ادعای نزاع و درگیری به هدف دریافت دیه و جبران خسارت به پزشکی قانونی مراجعه می کنند در حالیکه بسیاری از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 300 مورد خودزنی با ادعای نزاع در همدان

کشف بیش از 300 مورد خودزنی با ادعای نزاع در همدان