مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:502021-03-03سياسي

وضعیت « سراوان» آرام است/« شنبه هفته بعد» تکلیف سفرهای نوروزی مشخص می شود


رییس کمیته امنیتی،اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: شنبه هفته بعد تکلیف مردم برای سفر از 25 اسفند تا 15 فروردین روشن خواهد شد و معلوم می شود که تردد در چه شهرهایی مجاز و در چه شهرهایی ممنوع خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، حسین ذوالفقاری در حاشیه جلسه کمیته هماهنگی طرح های ترافیکی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با آغاز پیک سوم را اجرا کردیم، اظهار داشت: براساس اعلام نظر مسوولان وزارت بهداشت از یک ماه قبل پیش بینی شد که با موج چهارم بیماری مواجه می شویم اما امیدواریم این اتفاق روی ندهد و اقدامات برای پیشگیری از پیک چهارم کرونا در حال انجام است.

رییس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: برای ایام نوروز در کمیته امنیتی ــ اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا در روز دوشنبه تصمیماتی گرفته شد، طبق این تصمیمات اگر وضعیت بیماری در شرایط مناسب بوده و رو به افزایش نباشد به جز شهرهای قرمز و نارنجی تردد در مابقی شهرها با رعایت پروتکل ها می تواند انجام شود، اما در صورت تشدید وضعیت بیماری محدودیت ها نیز تشدید خواهد شد.

ذوالفقاری تصریح کرد: در روز شنبه هفته بعد تکلیف مردم برای سفر از 25 تا 15 فروردین روشن خواهد شد و معلوم می شود که تردد در چه شهرهایی مجاز و در چه شهرهایی ممنوع خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت « سراوان» آرام است/« شنبه هفته بعد» تکلیف سفرهای نوروزی مشخص می شود

وضعیت « سراوان» آرام است/« شنبه هفته بعد» تکلیف سفرهای نوروزی مشخص می شود