مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-03سياسي

اساس حرکت انقلاب، بر پایه دانش روحانیون انقلابی و با بصیرت بود


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اظهار داشت: علما کسانی هستند که خدا را بین خودشان و قلب خودشان حس می کنند؛ بنابراین حتی در نیت های خودشان شر را نیت نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در وبینار بزرگداشت علما اهل سنت ویژه همدلان و همراهان تقریب، علما متوفی یک سال اخیر در استان آذربایجان غربی که به همت معاونت امور ایران مجمع تقریب برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت روحانیون اهل سنت در طول یک سال گذشته به آیه 28 سوره فاطر انما یخشی الله من عباده العلما گفت: علما از خداوند متعال خشیت دارند و می ترسند و حدود او را رعایت می کنند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی موجب شد نگاه جهانیان به دین و مکتب اسلام و آثار حیات بخشش در جوامع بشری جلب بشود؛ اساس این حرکت انقلابی که امام خمینی (ره) آن را بنیانگذاری کرد بر پایه دانش روحانیون انقلابی و با بصیرتی بود که تقابل با نظام سلطه، تقابل با آمریکا و تقابل با سلطنت ستمشاهی را تکلیف خود می دیدند و در رأس این روحانیون انقلابی حضرت امام خمینی (ره) حضور داشت که علم و عمل را با هم جمع کرده بودند.

دکتر شهریاری اظهار کرد: امروز شاهد هستیم دسته ای از علمای اهل سنت بر اثر کهولت سن یا بیماری کرونا دار فانی را وداع گفتند و ما به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساس حرکت انقلاب، بر پایه دانش روحانیون انقلابی و با بصیرت بود

اساس حرکت انقلاب، بر پایه دانش روحانیون انقلابی و با بصیرت بود