مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-03اقتصادي

قیمت مصوب مرغ در همدان 25 هزار تومان است


رییس اداره تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی استان همدان با تأکید بر اینکه در حال حاضر کشتار مرغ همتراز با نیاز استان است، گفت: کارگروه تنظیم بازار استان در راستای متعادل سازی قیمت مرغ و حفظ تولید قیمت مرغ را 25 هزار تومان مصوب کرد.

- ایسنا/همدان رییس اداره تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی استان همدان با تأکید بر اینکه در حال حاضر کشتار مرغ همتراز با نیاز استان است، گفت: کارگروه تنظیم بازار استان در راستای متعادل سازی قیمت مرغ و حفظ تولید قیمت مرغ را 25 هزار تومان مصوب کرد.

داریوش سرحدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تأمین مرغ به اندازه کافی انجام می شود و هیچ مشکلی نداریم، اظهار کرد: امروز 180 تن مرغ کشتار شده که بیش از نیاز روز استان بوده است.

وی درباره خروج مرغ از استان، تصریح کرد: خروج مرغ از استان ممنوع بوده و هیچ دستگاهی مجوز خروج صادر نمی کند مگر در صورتی که تأمین استان به میزان کافی انجام شده و مازاد بر نیاز استان باشد.

سرحدی با اشاره به افزایش جوجه ریزی های اخیر، افزود: جوجه ریزی های دی و بهمن که امروز وارد بازار می شود، افزایش داشته است به طوریکه در دی ماه امسال 25 میلیون و 300 هزار قطعه جوجه ریزی صورت گرفته و در بهمن ماه نیز نسبت به دی ماه افزایش 16 درصدی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مصوب مرغ در همدان 25 هزار تومان است

قیمت مصوب مرغ در همدان 25 هزار تومان است