مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-03سياسي

پذیرش در دوره فلوشیپ دوباره به دانشگاه های علوم پزشکی واگذار شد


با رای شورای آموزش پزشکی و تخصصی آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) خرداد ماه سال 1400 دوباره به دانشگاه های علوم پزشکی واگذار شد.

- با رای شورای آموزش پزشکی و تخصصی آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) خرداد ماه سال 1400 دوباره به دانشگاه های علوم پزشکی واگذار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با توجه به رأی صادره در موضوع 8 نود و سومین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی، آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) دوباره به دانشگاه های علوم پزشکی واگذار شده است.

بر اساس این رای، انجام کلیه مراحل ثبت نام و بررسی مدارک به عهده دانشگاه های مجری برنامه آموزشی فلوشیپ به صورت الکترونیک و از طریق سایت آن دانشگاه خواهد بود.

همچنین مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرده است هیچ گونه تغییری در رفرنس های اعلام شده آزمون صورت نخواهد پذیرفت و منابع به صورت یکسان در تمامی دانشگاه های علوم پزشکی مرجع طراحی سئوال خواهد بود.

بررسی به اعتراضات داوطلبین در هر دو مرحله کتبی و شفاهی آزمون در بازه زمانی تعیین شده به عهده دانشگاه های علوم پزشکی مجری برنامه آموزشی فلوشیپ است و هیچ گونه اعتراضی از سوی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی قابلیت بررسی نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش در دوره فلوشیپ دوباره به دانشگاه های علوم پزشکی واگذار شد

پذیرش در دوره فلوشیپ دوباره به دانشگاه های علوم پزشکی واگذار شد