مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:002021-03-03اقتصادي

نسخه نویسی الکترونیکی؛ آرمانی مطابق ملزومات این عصر


مدیر عامل پیشین سازمان تامین اجتماعی ضمن اشاره به حذف دفترچه های درمانی و نسخه نویسی الکترونیک گفت: این کار الزامی است که باید انجام شود و اگر تأمین اجتماعی در این کار موفق شود و این کار را به شایستگی انجام دهد، - هزینه های اداری این سازمان نیز کاهش خواهد یافت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داود مددی اظهار کرد: در صورت استفاده از کارت ملی، باید فکری برای حفظ سوابق پزشکی افراد نیز صورت گیرد و پرونده پزشکی آنان نگهداری شود تا پزشک در زمان معاینه و تجویز دارو از سوابق بیمار آگاه باشد.

مددی افزود: هزینه های پزشکی بسیار زیاد است و اگر تأمین اجتماعی این برنامه را اجرا کند، در هزینه های پزشکی نیز صرفه جویی خواهد شد.

وی با بیان اینکه حرکت به سمت دولت الکترونیک و سازمان های الکترونیک امری ضروری و بدیهی است که باید در کشور مورد توجه قرار گیرد، گفت: سازمان تأمین اجتماعی نیز بایستی در این مسیر گام بردارد.

مددی با اشاره به اینکه در عصر الکترونیک قرار داریم و باید ملزومات این عصر را بپذیریم، گفت: جا انداختن خدمات الکترونیکی دشوار است.

وی افزود: در عصر الکترونیک دستگاه های دولتی حق ندارند که مردم را برای دریافت خدمات به جای دیگری ارجاع دهند و باید تبادل اطلاعات در بین دستگاه ها به آسانی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه نویسی الکترونیکی؛ آرمانی مطابق ملزومات این عصر

نسخه نویسی الکترونیکی؛ آرمانی مطابق ملزومات این عصر