مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-03سياسي

تلاش برای توسعه همه جانبه هنرستان ها در جهرم


مدیر آموزش و پرورش جهرم توسعه همه جنبه هنرستان های شهرستان جهرم را لازم و ضروری دانست و گفت: گفتمان آموزش و پرورش ، گفتمان رایج مسئولین نیست و تمام بار تعلیم و تربیت و توسعه به دوش آموزش و پرورش افتاده است.

- مهدی نیک فر در گفت وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: جایگاه مهندسی از دیر باز بر انسان پوشیده نبوده و با مشاهده تاریخ در می یابیم که آثار باستانی و بناهای ماندگار حاصل نبوغ مهندسان بوده است.

وی افزود: کشور ما نیز در حاضر نیاز جدی به تربیت مهندسان حاذق دارد که این موضوع در کلام رهبر انقلاب مورد تاکید است.

مدیر آموزش و پرورش جهرم بیان کرد: طی سالهای اخیر، رشته ریاضی کمرنگ تر از رشته تجربی شده در حالی که این موضوع در گذشته برعکس بوده است.

نیک فر با اشاره به سهم هنرستان ها در برنامه پنجم و ششم توسعه ملی گفت: در برنامه پنجم توسعه ملی به طور ویژه ای به هنرستان ها توجه شده است اما مشکلی که اکنون با آن مواجه هستیم این است که گفتمان آموزش و پرورش، گفتمان رایج مسئولین نیست و تمام بار تعلیم، تربیت و توسعه به دوش آموزش و پرورش افتاده است.

نیک فر  با بیان این موضوع که صرفاً توسعه کمی هنرستانها مدنظر ما نیست، ادامه داد: خوشبختانه میانگین جذب دانش آموز در شهرستان جهرم 37 و نیم درصد است که بالاتر از متوسط استانی می باشد و این مهم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای توسعه همه جانبه هنرستان ها در جهرم

تلاش برای توسعه همه جانبه هنرستان ها در جهرم