مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-03اقتصادي

سرمایه گذاری 1822 طرح در روستاهای استان زنجان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در قالب طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی، 1822 طرح سرمایه گذاری در سطح روستاهای استان ایجاد می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در قالب طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی، 1822 طرح سرمایه گذاری در سطح روستاهای استان ایجاد می شود.

رضا خواجه ای صبح امروز (13 اسفندماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به برنامه توسعه اقتصادی، اشتغال زایی و طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی استان، اظهار کرد: این برنامه و طرح که به صورت پایلوت کشوری در سطح همه منظومه های استان (17 بخش) از سال 97 در استان شروع شده بود، پس از طی مراحل مطالعه و بررسی های کارشناسی کارگروه ها و کمیته های مرتبط، به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان رسید.

وی افزود: در قالب این برنامه، تعداد 1822 طرح سرمایه گذاری با مشارکت جوامع محلی در سطح روستاهای استان ایجاد می شود که از این تعداد 175 طرح قابلیت برندینگ و 378 طرح دارای مشخصه کارآفرینی خواهد بود.

همچنین برای 7094 نفر زمینه ایجاد اشتغال فراهم می شود.

این مسئول با بیان اینکه تعداد 956 پروژه عمرانی دارای اولویت برای سال های اول و دوم اجرای طرح پیش بینی شده است، ادامه داد: این طرح به لحاظ جایگاه، طرح فرادست، طرح هادی روستایی و طرح های دیگر در سطح م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 1822 طرح در روستاهای استان زنجان

سرمایه گذاری 1822 طرح در روستاهای استان زنجان