مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 05:252021-03-03اقتصادي

این خط صاف به مرغ ختم می شود؟!


در طی هفته های اخیر شاهد افزایش قیمت مرغ و کمبود آن در شهر هستیم که موجب تشکیل صف های طولانی درمقابل واحدهای عرضه مرغ شده است.

- درحالی که مردم از کمبود مرغ گلایه مندهستند ، و فروشندگان قیمت مصوب 20هزار و 400 تومانی مرغ را واقعی نمی دانند ، مسئولان یا اظهار می کنند کمبودی وجود ندارد و یا اگر هم کمبود هست مقطعی بوده و چند روز آینده حل خواهد شد.

مسئولین فقط حرف می زنند در بین جماعتی که در صف خرید مرغ ایستاده اند،شهروند اهل ارومیه به ایسنا از شرایط موجود گله کرد و گفت: به خدا انصاف نیست هوا سرد،کرونا غوغا می کند و ما هنوز در صف طولانی خرید مرغ هستیم مسئولین هیچ نظارتی ندارند فقط حرف می زنند.

وی ادامه داد: از طرفی می گویند تجمع نکنید کرونا است از طرفی هم مجبوریم در صف خرید بیایستیم پس چه کسی به فریاد مردم می رسد.

یک پیرمرد دیگری در صف خرید مرغ به ایسنا گفت: بخاطر یک مرغ از صبح در صف خریدیم هرروز یک مایحتاج کمبود پیدا می کند و داستان ادامه دارد.

وی ادامه داد: چند روز است که در صف میایستم اما مرغ تمام می شود چرا به اندازه کافی مرغ به بازار تزریقن میکنند در حالیکه مسئولین دم از عدم کمبود می زنند! چرا باید مرغ را با قیمتی پایین تر از قیمت خرید،بفروشم یک فروشنده مواد پروتینی خیابان ولیعصر ارومیه در گفت وگو با ایسنا میگوید: تا چند هفته پیش مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این خط صاف به مرغ ختم می شود؟!

این خط صاف به مرغ ختم می شود؟!