موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 04:252021-03-03ورزشي

موفقیت نماینده کرمانشاه در لیگ دسته سوم فوتبال/ «ستارگان» در زمره مدعیان باقی ماند


در هفته دهم لیگ دسته سوم، ستارگان کرمانشاه موفق شد در خانه برابر پرسپولیس دزفول، به برتری برسد و در فاصله سه امتیازی صدر جدول قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، در چهارچوب هفته دهم لیگ دسته سوم ستارگان کرمانشاه در ورزشگاه پانزده خرداد میزبان تیم پرسپولیس دزفول بود و موفق شد با حساب دو بر یک حریف خود را مغلوب کند.

دو تیم در نیمه نخست بیشتر به ارزیابی یکدیگر پرداختند و ستارگان نتوانست موقعیت های زیادی ایجاد کند و دو تیم بدون گل راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم ستارگان بازی را هجومی آغاز کرد و روی یک ضربه ایستگاهی و پاس زیبای مهدی صادقی، سهراب الماسی هافبک گلزن ستارگان با ضربه سر دروازه دزفولی ها را باز کرد.

دزفولی ها پس از این گل فشار را روی دروازه ستارگان ایجاد کردند و با یک ضربه کاشته مستقیم موفق شدند بازی را به تعادل بکشانند.

در ادامه هر دو تیم برای کسب سه امتیاز تلاش زیادی کردند و در نهایت این ستارگان بود که به برتری رسید و رسول مرادی مهاجم زرد پوشان نبوغ خود را به نمایش گذاشت و با یک پاس دیدنی مهدی دایی چین را در موقعیتی عالی قرار داد و این بازیکن جوان دومین گل سه امتیازی خود را در این مسابقات به ثمر رساند.

ستارگان با این برد در فاصله سه امتیازی صدر جدول  قرار گرفت و دو بازی باقی مانده خود را در اوج حساسیت برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت نماینده کرمانشاه در لیگ دسته سوم فوتبال/ «ستارگان» در زمره مدعیان باقی ماند

موفقیت نماینده کرمانشاه در لیگ دسته سوم فوتبال/ «ستارگان» در زمره مدعیان باقی ماند